fbpx

BEN JIJ COMMUNICATIEF, KLANTGERICHT EN HEB JIJ PASSIE VOOR SUPPLY CHAIN? WORD ONZE NIEUWE MEDEWERKER KLANTLEVERINGEN!

Veghel

Per direct beschikbaar

32-40 uur per week

Wat jij gaat doen als medewerker klantleveringen

Als medewerker klantleveringen ben je een belangrijke schakel in de Supply Chain tussen klant, verkoop en productieplanning. Jij houdt je op proactieve wijze bezig met het afhandelen van afroepen, intern afstemmen van mogelijkheden en het onderhouden van communicatie met klanten om te komen tot een levering naar volle tevredenheid van de klant. De klanten die MBI vanuit haar hoofdvestiging in Veghel bedient zijn operationeel binnen de infra sector. Met jouw rol binnen klantleveringen bij MBI draag je dus elke dag bij aan een mooier Nederland! 

Taken en verantwoordelijkheden

  • Het verwerken van de afroepen en orders;
  • Het (telefonisch) verstrekken van informatie aan veelal uitvoerders over voorraden, levertijden en ingeplande vrachten;
  • Informatie uitwisselen met orderbeheer over doorlooptijden, start- en einde van het werk en afnameplicht van speciale producten;
  • Indien nodig ondersteuning bieden rondom het orderproces (begeleiding en beheer van orders);
  • Samenwerking met afdelingen Verkoop binnen- en buitendienst, Expeditie, Inkoop, Sales Support.

Zo ga jij het verschil maken!

  • Minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Afgeronde MBO-3 opleiding richting administratie of logistiek;
  • Kennis van de wegenbouwsector en SAP is een pré;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je bent daarmee klantgericht;
  • Je bent zowel een teamspeler als iemand die in staat is om zelfstandig en zorgvuldig te werken;
  • Je neemt initiatief, je bent analytisch en denkt oplossingsgericht, je hebt een positieve instelling en je kan goed functioneren in een drukkere omgeving;
  • Je herkent je in de kernwaarden van MBI: Oog voor detail, Inventiviteit, Teamgeest, Eigenaarschap en Leergierigheid.

Waar jij terecht komt

Je komt terecht in een gezellig en hardwerkend team dat volop in ontwikkeling is. De afdeling klantleveringen valt onder verantwoordelijkheid van de Supply Chain manager. De afdeling bestaat uit 9 teamleden.

De werkzaamheden verricht je bij MBI De Steenmeesters – een innovatieve producent van betonnen gevel-, straat- en tuinstenen. Wij zijn een familiebedrijf dat na 74-jaar nog steeds blijft groeien vanwege de passie en vakmanschap van onze (350!) Steenmeesters. Door deze passie onderscheiden wij ons met kwalitatief hoogwaardige producten en de kracht om klanten snel en efficiënt van dienst te zijn.

Wat bieden wij?

MBI is een gerenommeerd en dynamisch bedrijf en heeft marktconforme primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 25 vakantiedagen, 12 ATV dagen, winstdeling, 3,5 procent eindejaarsuitkering. Hiernaast krijg je bij MBI de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen.

Dit zeggen collega's

"Voor mij is het werken bij MBI bijzonder prettig vanwege de laagdrempelige no-nonsens cultuur, en dat ik daarnaast ook heel veel vrijheid krijg om samen met mijn teams de gestelde doelen te realiseren. Ook het mede richting geven om verbeteringen, vernieuwingen en veranderingen door te voeren is iets waar ik veel energie van krijg."
Erwin Aarts
Supply Chain Manager
"Hoi, ik ben Inez van Essen en werk ruim een jaar bij MBI. Sinds kort werk ik voor afdeling orderbeheer. Ik zorg ervoor dat wij informatie krijgen over hoe projecten lopen en wanneer en hoeveel materiaal nodig is. Met deze informatie voorzien wij afdeling productieplanning van kennis, waarmee zijn hun productieplanning kunnen aansturen."
Inez van Essen
Medewerker Orderbeheer

Contact

Heb je nog vragen over de vacature medewerker klantleveringen?

Neem contact met ons op of solliciteer direct via het formulier!