KRIJG JIJ ENERGIE VAN HET STROOMLIJNEN VAN HET ORDERPROCES? MET JOUW ERVARING BEN JIJ DE NIEUWE COLLEGA DIE WE ZOEKEN!

Veghel

Per direct beschikbaar (tijdelijke functie - nog in overleg welk termijn)

Max. €3.510 euro

40 uur per week

Wat jij gaat dan als Medewerker Klantlevering/Orderbeheer (Tijdelijke functie)

Ben jij de spin in het web die energie krijgt van het stroomlijnen van het orderproces? Vind jij het leuk om te communiceren met alle partijen betrokken bij het proces van bestelling tot levering? Dan ben jij met jouw enthousiasme en ervaring de nieuwe collega die wij zoeken!


Als Medewerker Klantlevering-Orderbeheer begeleid je de orders en afroepen van begin tot het einde in het proces. Intern stem je de mogelijkheden af en je onderhoud communicatie met klanten om te komen tot een levering naar volle tevredenheid. Het klantcontact heb je via telefoon en e-mail. De klanten die MBI vanuit haar hoofdvestiging in Veghel bedient zijn operationeel binnen de infra sector. Met jouw rol binnen bij MBI draag je dus elke dag bij aan een mooier Nederland!

Dit bieden wij:

Een leuke fulltime functie binnen een gerenommeerde en dynamische organisatie. Naast een goed basissalaris (€ 2.609,- tot max € 3.510,- bruto per maand) kent MBI goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • 25 vakantiedagen en 12 ATV dagen
  • 8% vakantiegeld en 3,5% eindejaarsuitkering
  • Winstdeling en een goede pensioenregeling
  • WGA-Hiaatverzekering, collectieve ziektekostenverzekering
  • Personeelskorting op onze eigen producten
  • Op de fiets naar het werk met de fietsregeling
  • Maximaal € 12,60 netto kilometervergoeding per werkdag
  • Volop opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
Dit betreft vooralsnog een tijdelijke functie, de termijn is nog niet duidelijk.

Taken en verantwoordelijkheden

  • In overleg met opdrachtgevers, uitvoerders of werkvoorbereiders vraag je leverschema’s op en overleg je met afdelingen productieplanning en inkoop of de gevraagde leverdata mogelijk zijn;
  • Je registreert alle gemaakte afspraken en wijzigingen op leverschema’s in SAP;
  • Je verwerkt de afroepen en orders;
  • Extern verstrek je alle nodige informatie onder andere over voorraden, levertijden en ingeplande vrachten aan opdrachtgevers, werkvoorbereiders en uitvoerders
  • Intern werk je onder andere samen met productieplanning, verkoop, expeditie en inkoop
  • Dagelijks draag je bij aan het continu verbeteren van het totale proces

Waar jij terecht komt

Je komt terecht in een gezellig en hardwerkend team dat volop in ontwikkeling is. De afdeling klantleveringen valt onder verantwoordelijkheid van het Hoofd Logistiek. De afdeling bestaat uit 10 teamleden.
De werkzaamheden verricht je binnen MBI De Steenmeesters – een innovatieve producent van betonnen gevel-, straat- en tuinstenen. Een familiebedrijf dat sinds 1945 nog steeds blijft groeien vanwege de passie en vakmanschap van onze (450!) Steenmeesters. Door deze passie onderscheiden zij zich met kwalitatief hoogwaardige producten en de kracht om klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. Waar MBI voor staat en de waarden wij in onze Steenmeesters zoeken zijn: Oog voor detail, Inventiviteit, Teamgeest, Eigenaarschap, en Leergierigheid.

Zo ga jij het verschil maken! 

Je bent een teamspeler maar ook in staat om zelfstandig en zorgvuldig te werken. Je weet prioriteiten te stellen, hebt een positieve instelling en bent leergierig. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en je bent daarmee klantgericht. Je neemt initiatief en denkt oplossingsgericht, je hebt een positieve instelling en je kan goed functioneren in een drukkere omgeving.

Concreet beschik je over:

  • minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • een afgeronde MBO-3 opleiding richting administratie of logistiek;
  • kennis van wegenbouwsector en SAP is een voordeel.

Tot slot herken je jezelf in de kernwaarden van MBI: Teamgeest, Leergierigheid, Eigenaarschap, Oog voor detail en Inventiviteit.

Dit zeggen collega's

"Voor mij is het werken bij MBI bijzonder prettig vanwege de laagdrempelige no-nonsens cultuur, en dat ik daarnaast ook heel veel vrijheid krijg om samen met mijn teams de gestelde doelen te realiseren. Ook het mede richting geven om verbeteringen, vernieuwingen en veranderingen door te voeren is iets waar ik veel energie van krijg."
supply chain
Erwin Aarts
Directeur Supply Chain & ICT
"Hoi, ik ben Inez van Essen en werk voor afdeling Orderbeheer. Ik zorg ervoor dat wij informatie krijgen over hoe projecten lopen en wanneer en hoeveel materiaal nodig is. Met deze informatie voorzien wij afdeling productieplanning van kennis, waarmee zij hun productieplanning kunnen aansturen."
Inez van Essen
Medewerker Orderbeheer

Contact

Heb je nog vragen over de vacature Klantlevering/Orderbeheer?

Neem contact met op met HR via hr@mbi.nl of 0413-349528.

Solliciteer direct via het contactformulier!

DISCLAIMER

MBI aanvaardt geen ongevraagde hulp van intermediairs/ uitzendbureaus of andere derden voor deze vacature. Toegestuurde cv’s (in welke vorm dan ook) door genoemde partijen aan enige medewerker van MBI zonder geldige schriftelijke zoekopdracht van onze HR-manager, worden beschouwd als publieke informatie. Er zal aan genoemde partijen geen vergoeding zijn verschuldigd in geval een kandidaat wordt aangenomen van wie ongevraagd het cv en/of andere gegevens zijn toegestuurd.