BEN JIJ KLANT- EN SERVICE GERICHT ÉN WERK JE GRAAG GEORGANISEERD? WELKOM BIJ MBI!

Ede

Per direct beschikbaar

40 uur per week

Wat jij gaat doen als Customer Care Medewerker

Als Customer Care Medewerker op onze nieuwste locatie in Ede ben je werkzaam binnen de afdeling Customer Care (Verkoop Binnendienst). Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van binnenkomende orders en e-mails in het centrale ordersysteem. Per dag worden er gemiddeld 150 orders én 150 inkomende e-mails en telefoongesprekken verwerkt op de afdeling. Je bent op zoek naar de beste oplossingen voor klanten en zorgt voor een hogere klanttevredenheid. Het is belangrijk dat je deze relaties opbouwt en onderhoud, net als je relatie met collega op de afdeling en de buitendienst.

Daarnaast voer je ondersteunende werkzaamheden uit voor Expeditie en werk je nauw samen met omringede afdelingen zoals Inkoop & Operations.

Dit bieden wij 

Een uitdagende fulltime functie binnen een gezond, ambitieus en groeiend bedrijf. Naast een goed salaris kent MBI goede (secundaire) arbeidsvoorwaarden, waaronder:

  • Uitstekend salaris
  • 25 vakantiedagen en 12 ATV dagen
  • 8% vakantiegeld en 3,5% eindejaarsuitkering
  • Winstdelingsregeling
  • WGA-Hiaatverzekering, collectieve ziektekostenverzekering en een goede pensioenregeling
  • Personeelskorting op onze eigen producten
  • Op de fiets naar het werk met de fietsregeling
  • Maximaal € 11,40 netto kilometervergoeding per werkdag
  • Volop opleidings- en ontwikkelmogelijkheden

 

Taken en verantwoordelijkheden

Als Customer Care Medewerker heb je diverse verantwoordelijkheden. Je bent verantwoordelijk voor:

  • Het verwerken van binnenkomende orders en e-mails in ons centrale ordersysteem
  • Je staat klanten telefonisch te woord, beantwoordt hun vragen en biedt hen oplossingen
  • Je voert ondersteunde werkzaamheden uit voor de expeditie
  • Je bouwt en onderhoudt relaties met diezelfde klanten, je collega’s op de afdeling en met onze buitendienst
  • Je werkt nauw samen met de omringende afdelingen (met name Inkoop & Operations)

Waar jij terecht komt

Je komt te werken op de afdeling Customer Care op onze nieuwste vestiging in Ede, die sinds mei 2022 is overgenomen door MBI. De afdeling bestaat uit een team van 4 collega’s die werken onder begeleiding van onze Manager Customer Care.

De werkzaamheden verricht je binnen MBI Trading. De klanten zijn o.a. de tegel- en sanitair speciaalzaken in Nederland.  Als groothandel leveren wij keramische wand- en vloertegels direct vanuit het centraal gelegen distributiecentrum in Ede. Als agent van een aantal gerenommeerde Italiaanse merken wordt er ook rechtstreeks vanaf de fabriek aan de vakhandel geleverd. MBI Trading is sinds mei 2022 onderdeel van MBI B.V. – een innovatieve producent van gevel- en bestratingsmaterialen voor de buiten-leefomgeving. En vanaf heden dus ook met oplossingen voor de binnen-leefomgeving. Samen treden de verschillende bedrijfsonderdelen naar buiten als ‘MBI De Steenmeesters’. Wij zijn een hecht familiebedrijf dat sinds 1945 succesvol is en blijft groeien door de passie en vakmanschap van onze (450!) Steenmeesters. Door deze passie onderscheiden wij ons met kwalitatief hoogwaardige producten en de kracht om klanten snel en efficiënt van dienst te zijn. Waar MBI voor staat en de waarden die wij in onze Steenmeesters zoeken zijn: Oog voor detail, Inventiviteit, Teamgeest, Eigenaarschap en Leergierigheid.

Dit breng je mee als Customer Care Medewerker

Je bent accuraat en zorgvuldig en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je bent een teamspeler maar ook in staat om zelfstandig te werken. Je weet te schakelen tussen verschillende taken en prioriteiten te stellen. Verder heb je ook als persoon een positieve bijdrage aan het team; je bent enthousiast en gastvrij maar ook bestand tegen druk met een tikkeltje nieuwsgierigheid. Verder beschik je over:

  • Je beschikt minimaal over MBO werk- en denkniveau;
  • Je bent een starter op de arbeidsmarkt of hebt enkele jaren relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je voelt je verantwoordelijk voor je taken bij ons bedrijf, bij je klanten of collega’s en je hebt een gestructureerde manier van werken;
  • Je kunt goed luisteren en doorvragen. Hierdoor ben je in staat de behoefte van de klant helder in kaart te brengen;
  • Je ontwikkelt lopende de tijd vakkennis door je te verdiepen in de producten, de markt en in onze klanten.

Daarnaast herken jij jezelf in de kernwaarden van MBI: Oog voor detail, Inventiviteit, Teamgeest, Eigenaarschap en Leergierigheid.

Dit zeggen collega's

"MBI staat voor een familie bedrijf die geen uitdaging uit de weg gaat. Waar men kansen krijgt en samenwerkt om onze innovatieve producten goed op de markt te zetten."
accountmanager
Chantal Spijker
Accountmanager
"Ik werk heel graag bij MBI De Steenmeesters omdat ik mede mag vormgeven en zorgdragen voor de uitvoering van het Salesbeleid voor het businessonderdeel Tuin. Dit onderdeel draagt bij aan de realisering van de salesdoelstellingen m.b.t. marktpositie, omzet en rendement. Mijn rol als Key-Accountmanager is het realiseren en optimaliseren van de verkoop bij de key-accounts van MBI. Daarmee beleef ik erg veel werkplezier!"
vacature accountmanager
Peter vd Bogaard
Accountmanager

Contact

Heb je interesse in de functie van Customer Care Medewerker? Solliciteer direct via het formulier! CV’s zonder motivatiebrief worden niet in behandeling genomen.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Indrawati Blackman – Van de Beek, Manager Customer Care.